dmheaderzuto

Targetiranje

Precizno definiramo ciljanu publiku

manji troškovi-veća efikasnost

Analitika

Praćenje rezultata na dnevnoj bazi

i prilagođavanje kampanja

Ekonomičnost

Brzi i trajni rezultati

uz minimalna ulaganja

Više ne postoji podjela na klasični marketing i digitalni marketing. Postoji samo marketing. I on je digitalan! Najbrži, najekonomičniji i najtrajniji oblik oglašavanja. Rezultate možete pratit u realnom vremenu, troškove u potpunosti kontrolirate te u bilo kojem trenutku možete obaviti potrebne prilagodbe koje poboljšavaju učinak oglašavanja. 

Tim Princeps j.d.o.o.

digitalni marketing intro

 

 

 

 

 

 

 

 

.

DIGITALNI
MARKETING
 
 

Digitalni marketing je uneo revoluciju u poslovno oglašavanje. To je skup metoda koje iskorištavaju prvenstveno internet ali i mobilnu telefoniju. Osnovu čini web stranica, kao osobna iskaznica firme ili branda. Metode digitalnog marketinga  su optimizacija web stranice za tražilice (SEO), kampanje oglašavanja po ključnim riječima (Google AdWord) ili karakteristikama korisnika (Facebook ads, LinkedIn Ads), content marketing (blog, društvene mreže; Facebook, LinkedIn, Tweeter, Instagram, Pinterest, G+...), video marketing, YouTube kanal ili e mail kampanja.

Cilj je privuči što više korisnika na vlastite web stranice gdje se odvija konverzija u željeni rezultat (prodaja, informacija o novom proizvodu, prikupljanje podataka od klijenta, podizanje svijesti o brandu...). Pri tome naš klijent precizno definira budžet, oglašavanje je vrlo ciljano, nadzor nad mjerljivim rezultatima je u realnom vremenu a prilagodbe kampanje su moguće u bilo kojem trenutku.

 
GOOGLE
ADWORDS KAMPANJA
 
 

90% svih pretraživanja na internetu  po ključnim riječima se odvija preko Google tražilice. U vaš google AdWord oglas ugrađujemo ključne riječi, relevantne za vaše poslovanje i ponudu, što rezultira prikazom oglasa na prvoj stranici pretrage. Oglas se dakle prikazuje samo ljudima koji su zainteresirani za te pojmove. Tek kada posjetitelj klikne na vaš oglas, s vašeg oglašivačkog računa se odbija određeni iznos novca (PPC pay per click). Genijalno, zar ne?

 

 

 

Na rezultat kampanje (broj posjetitelja na vašoj stranici, kvalitetu posjetitelja, trošak oglašavanja, udio konverzije tj poželjne reakcije posjetitelja...) utječe puno faktora; izgled i sadržaj oglasa, odabir ključnih rijeći (kao i negativnih ključnih rijeći koje dodatno izoštravaju ciljanje), definiranje budžeta oglašavanja...  Za dobro kreiranu, optimiziranu i nadziranu kampanju, potrebna vam je pomoć eksperata. Mi ćemo inteligentno iskoristiti vaš budžet za maksimalni učinak kampanje.

 
 
TAJNA ORUŽJA
DIGITALNOG MARKETINGA
 
 

Targetiranje - ciljanje korisnika kojima će vaš oglas biti prikazan prema njihovim demografskim osobinama (lokacija, dob, spol...), interesima, sklonostima, aktivnostima.

Retargetiranje - pronalaženje novih potencijalnih posjetitelja vaše web stranice uspoređivanjem njihovih osobina, navika i aktivnosti s osoba koje su već posjetile stranicu.

Remarketiranje - praćenje klijenta koji je posjetio vašu web stranicu i ponovljeno prikazivanje oglasa kroz razne kanale na internetu radi povećanja šanse za  poželjnom reakcijom

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GDJE SE PRIKAZUJE
GOOGLE OGLAS?
 
 

Na stranici koja prikazuje rezultate pretraživanja po ključnim riječima. Plaćeni oglasi se prikazuju na vrhu ili s desne strane.

Na web stranicama koje su googlu prepustili prostor na stranici za prikaz AdWords oglasa (Google Display Network).

KRATICE

  • PPC (Pay per click) Vrsta oglasa kod kojeg se novac oduzima od vašeg računa kad posjetitelj klikne na oglas
  • CPC (Cost per clik) Iznos koji se skida s vašeg računa kada klijent klikne na vaš PPC oglas
  • CPM (cost per 1000 impresions) Iznos koji se skida s vašeg računa kada vaš oglas bude prikazan 1000 puta
  • ROI (Return on investment) Povrat na ulaganje, što je veći kampanja je uspješnija
  • CTR (Click-through rate) Udio posjetitelja koji su kliknuli na oglas u odnosu na ukupan broj onih kojima je prikazan oglas
  • BR (bounce rate) Udio posjetitelja koji su napustili web site nakon pregleda prve stranice
  • CR (conversion rate) Udio posjetitelja koji su, slijedeći oglas, odradili transkaciju (konverzija) u odnosu na ukupan broj posjetitelja koji su došli na stranicu slijedeći oglas.
  • LP (Landing pages) Posebno napravljene stranice u sklopu vašeg web sitea na koje posjetitelj dolazi nakon klika na vaš oglas, a čije oblokovanje suptilno potiče klijenta na željenu reakciju

 

 
DRUŠTVENE
MREŽE
 
 

Zbog velike brojnosti korisnika, društvene mreže (facebook, instagram, linkedin, pinterest, tweeter...) su mjesto na kojem vaš posao mora biti prisutan. Izrada profila, poslovnih stranica ili korisničkih grupa i nije toliko teško, ali odraditi to na pravi način ipak zahtjeva određeno znanje i vještinu. Redovno ažuriranje sadržaja, oblikovanog da izazove željeni učinak, zahtjeva puno vremena i poznavanje brojnih trikova. Bitno je i povezivanje sadržaja na  društvenoj mreži sa web stranicom, koja je okosnica svake strategije digitalnog marketinga. Mi živimo na društvenim mrežama, poznajemo njihove tajne i razumijemo kako ih se može iskoristiti za razvoj poslovanja.

 

 

drustvenemreze
FACEBOOK
KAMPANJA
 
 

Sa preko milijardu korisnika, facebook je najpopularnija društvena mreža, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Nema bržeg, lakšeg i jeftinijeg načina da dosegnete veliki broj korisnika u kratkom vremenu.

Kampanja na facebooku se sastoji od raznih vrsta oglasa koji vode na vašu facebook ili web stranicu. Dostupne su brojne opcije targetiranja, a retargetiranje i remarketiranje se obavlja putem posebnog koda koji se ugrađuje u vašu web stranicu. Pošto facebook posjeduje ogromnu bazu podataka o svim svojim korisnicima, mogućnosti preciznog ciljnja kampanje su zapanjujuće.

Efekt kampanje možemo pratit u realnom vremenu i reagirati po potrebi optimizacijom i ažuriranjem. Budžet definirate sami a plaća se CPC ili CPM (po kliku ili po prikazu).

 

 

 

.

.

 
 
LINKEDIN
KAMPANJA
 
 

Linkedin je naveća profesionalna društvena mreža sa preko 500 milijuna korisnika. Kada ste na Linkedinu onda, kao i ostali korisnici, razmišljate o poslu. Ta atmosfera olakšava poslovnu komunikaciju i pretvara Linkedin u snažan alat za poslovno umrežavanje i prezentiranje  poslovanja. Ako su vam klijenti vlasnici firmi, direktori nabave i drugi profesionalci onda je ovo pravi kanal za vašu kampanju.

Kampanje na Linkedinu je moguće ostvariti kroz nekoliko različitih vrsta oglasa. Dostupni su kvalitetni alati za targetiranje. Mreža predstavlja veliki potencijal za kreiranje kontakata sa potencijalnim klijentima. No kampanja na Linkedinu, u skladu s potencijalnom dobiti, može biti skupa pa ju je najbolje prepustit profesionalcima poput nas. Plaća se CPC ili CPM (po kliku ili po prikazu).